Monday, June 1, 2009

Bulan Jun

...hari ni satu jun...maka ini adalah post aku yang keempat...
haha...majalah Gempak pun kuar 2 bulan sekali...

mungkin sebab malas nak update...tapi kalau malas nape ko nak ade blog???
haha...nk ikut trend kot ( hati ku menjawab)...
di dalam neuron-neuron otak aku ni...banyak nak tulis...tapi..bile nk tulis..
hilang...

"Mangkai!!" -skrip yg sering digunakan housemate ku..

pasni mungkin kerap aku akan post...memandangkan kurang beban keje...dan mendapat kemudahan online free...

mungkin benar ramalan ayap...menjelang 2020 aku akan ade 15 post...
hahaha..hooray!!!

-----------------------------------------------------------------------------------
gambar ni aku amik mase tengah field kat sarawak...



gambar ni pulak...mase tade keje...edit gambar bagi nmpak mcm guna waterkaler...

huu...masih baru dalam mende2 ni...compo gambar yg aku amik pun mcm out..
haha....

---------------------------------------------------------------------------------------
huu...berada di hujung internship....ape nak wat pasni......


4 comments:

nurin nunu said...

buat bodo..

Cicadasx said...

Hehe gud gud.
11 je lg
:))

Td ade mende nk tulis tp dh lupe
Isk.

elanbote said...

haha..
satu je ko jgn buat..
masuk hutan jauh2 g tgkp nyamuk..

perangkap= kaki syikin+botol..

hahahahahaha...

Cicadasx said...

Haha betul tu Lan.
Penat je ko gi Sarwak pastu tgkp nyamuk :))