Monday, June 8, 2009

EOS 40D

"hee....finally...i got myself my new dslr EOS 40D....bout rm 2k only....hee..really enjoy it...
click! ( the shutter sound).....waa....impressive...!! great...!! is just like a dream..wait....then my i opens...ghupenye teman bemimpi je...adei...g jenjalan soping dekat OU...and then i opened up my eyes again...it was just a dream..."
i've had a dream in my dream...haih........

mimpi mainan tido...hahaha...mangkai tul...terasa benar aku memegang kamera tu di tangan ku...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....rupenye hanya mimpi belaka...
sedangkan 1000D pun aku tak mampu...ini kan pula 40D....tinggi cita-cita..hahaha..

oww....hari ni aku akan memasuki taman negara...off bout 5 days...hee...later

---------------------------------------------------------------------------------------------------

hee....sukses--sukses ( ala-ala gangstarz )....post 3x sebulan....mencapai tahap kreko..
next target....Cikin's post - 3 x per day!

4 comments:

dilla.rose said...

hahahaa demyuuu!
aku hampir percaya.
:))

~lefty~ said...

hahaha....

nurin nunu said...

masuk utan elok22!!

love you!
:*

Cicadasx said...

Ces!
Aku baru nk ucap tahniah wuuuu!
Body baru rm2900.
Cpt sket beli 40d.
:p